Všeobecné obchodní podmínky KH pro prodej e-vstupenek
I.
Obecná ustanovení
1. Kulturní Horka z. s. je spolek zapsaný u Krajského soudu v Ostravě dne 21. 4. 2022 pod sp. zn. L 20190/KSOS, se sídlem Skrbeňská 748/56, 783 35 Horka nad Moravou, IČO: 14440873 (dále jen „KH“).
2. Zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba, která je kupujícím elektronické vstupenky (dále jen „e-vstupenky“) (dále jen „Zákazník“).
3. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran z právních vztahů mezi KH a Zákazníkem založených nákupem e-vstupenky opravňující k návštěvě pořádané akce KH (dále jen „Akce“) nabízené prostřednictvím webové stránky www.kulturnihorka.cz (dále jen „Webový portál KH“ a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené nákupem e-vstupenky mezi KH a Zákazníkem (dále jen „Smlouva“).
4. KH je provozovatelem Webového portálu KH pro prodej e-vstupenek. KH je při prodeji e-vstupenek ve vztahu k Zákazníkovi prodávajícím. Veškeré povinnosti prodávajícího ze Smlouvy plní KH. Prodej e-vstupenky na cestovatelský festival probíhá prostřednictvím služby rezervačního portálu foxticket.cz. Prodej e-vstupenky na ples pořádaný KH probíhá prostřednictvím rezervačního portálu reenio.cz.
5. Webový portál KH je provozován v českém jazyce.
6. Ustanovení Smlouvy mají přednost před VOP.
7. Kontaktní a identifikační údaje KH:
∙ Název: Kulturní Horka z.s.
∙ Sídlo a adresa pro doručování: Skrbeňská 748/56, 78335 Horka nad Moravou
∙ IČO: 14440873
∙ E-mail:
∙ Telefon: +420 608 206 306
∙ Datová schránka: 32ranxs
8. Informace o zpracování osobních údajů Zákazníka jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů na www.kulturnihorka.cz/GDPR.
II.
Smlouva mezi Zákazníkem a KH
1. Smlouva mezi Zákazníkem a KH vzniká nákupem e-vstupenky, která slouží Zákazníkovi jako potvrzení smluvního vztahu, a je uzavřena potvrzením tlačítka „Zaplatit“ Zákazníkem. Smlouva není vyhotovována v listinné podobě, Zákazník obdrží potvrzení o provedeném nákupu e-vstupenky potvrzovacím e-mailem. E-vstupenka je Zákazníkovi zaslána v příloze potvrzovacího e-mailu. Smlouva resp. e-vstupenka a potvrzovací e-mail je v českém jazyce.
2. Komunikace mezi KH a Zákazníkem se uskutečňuje použitím prostředků komunikace na dálku, a to prostřednictvím webového portálu KH a dalších, zejména prostřednictvím e-mailu. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady na prostředky komunikace na dálku vzniklé Zákazníkovi při uzavírání Smlouvy si hradí Zákazník sám.
3. Uzavření Smlouvy opravňuje Zákazníka k účasti na Akci, která je předmětem Smlouvy.
4. Při nákupu e-vstupenky je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny požadované údaje. Údaje jím uvedené jsou KH považovány za správné.
5. KH není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“).
6. V okamžiku uzavření Smlouvy, vzniká Zákazníkovi závazek k zaplacení celkové ceny e-vstupenek; tím není dotčeno ustanovení čl. VII. VOP.
III.
E-vstupenka
1. Nákup e-vstupenky na webovém portálu KH je bez registrace.
2. V případě nákupu dochází k automatickému uchování údajů o objednávce a e-vstupence na webovém portálu KH pro nákup e-vstupenek po dobu trvání Smlouvy.
3. E-vstupenka je přenosná, Zákazník je oprávněn ji prodat. KH neručí za platnost a pravost e-vstupenek zakoupených mimo webový portál KH. KH dále neručí za e-vstupenky zveřejněné Zákazníkem např. na sociálních sítích, kdy může dojít k jejich zneužití.
4. E-vstupenka opravňuje svého držitele k jednorázovému vstupu na Zákazníkem zvolenou Akci v termínu a čase na ní uvedeném. Za držitele e-vstupenky pro vstupní kontrolu je považován návštěvník, který e-vstupenku předloží jako první.
5. E-vstupenku zaslanou v potvrzovacím e-mailu musí Zákazník vytisknout, nepostačí ji předložit ke kontrole v elektronické podobě.
6. E-vstupenka obsahuje údaj o místě a čase konání Akce, počtu osob, které mají oprávnění ke vstupu, zasedacím pořádku, je-li vyžadován, celkovou cenu za všechny osoby oprávněné ke vstupu na základě e-vstupenky a případně QR kód umožňující kontrolu platnosti e-vstupenky.
IV.
Postup při nákupu e-vstupenky
1. Zákazník se zavazuje užívat webový portál KH pro nákup e-vstupenek v souladu s jeho určením a v rozsahu, který není na úkor práv ostatních Zákazníků KH.
2. Zákazník uskuteční nákup e-vstupenky takto:
a) Výběr Akce
Zákazník na webovém portále KH na adrese www.kulturnihorka.cz vybere Akci, kde prostřednictvím odkazu „vstupenky“ zvolí nákup e-vstupenky.
b) Volba parametrů e-vstupenky
Zákazník následně v postupně na sobě logicky navazujících krocích, označováním v jednotlivých polích, vybere z nabídky konkrétní parametry e-vstupenky.
c) Rekapitulace košíku a objednávka
Zákazníkovi se v dalším kroku automaticky zobrazí obsah jeho košíku s uvedením počtu zakoupených e-vstupenek a zvoleným zasedacím pořádkem, je-li vyžadován.
Zákazník nemůže zvolit odlišný způsob doručení ani způsob platby – nákup e-vstupenky prostřednictvím webového portálu KH umožňuje nákup e-vstupenek pouze se způsobem platby prostřednictvím platební karty a doručení na emailovou adresu Zákazníka.
Dále Zákazník vyplní základní kontaktní údaje pro nákup e-vstupenky.
Prodej probíhá prostřednictvím nákupu bez registrace. Zákazník vyplní své jméno, příjmení, emailovou adresu a telefon. Tyto údaje KH zpracovává a ukládá v souladu se zásadami ochrany osobních údajů. Zákazníkem uvedený email slouží jako emailová adresa pro zaslání e-vstupenky. Údaje jsou uložené v rezervační systému jen pro potřeby případných reklamací nebo vyřízení požadavků Zákazníka, nebo pro informování o aktuálních změnách týkajících se Smlouvy resp. vybrané Akce.
Zákazník může provádět změny ve své objednávce po celou dobu nákupu, až do uskutečnění závazného nákupu e-vstupenky stisknutím tlačítka „Zaplatit".
d) Dokončení objednávky – závazný nákup e-vstupenky
Zákazník zaškrtnutím vyznačeného políčka označí souhlas s VOP; bez označení tohoto políčka a vyjádření souhlasu s VOP nelze objednávku dokončit. Zákazník zde může zkontrolovat celkovou částku k úhradě a následně označením tlačítka „Zaplatit“ závazně objedná e-vstupenku podle parametrů jeho objednávky.
e) Platba
Po kliknutí na tlačítko „Zaplatit“ bude Zákazník přesměrován do zabezpečené platební brány, způsob platby je možný pouze platební kartou formou on-line platby.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Platební brána umožňuje platby kartou a platebními tlačítky bank.
kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail:
Tel: +420 228 224 267
f) Zaslání e-vstupenky
Po úspěšném uhrazení celkové ceny e-vstupenky bude e-vstupenka doručena na emailovou adresu pro zaslání e-vstupenky uvedenou Zákazníkem v objednávce, spolu s textem VOP.
V.
Cena a platební podmínky
1. Celková cena e-vstupenky je cena uvedená v objednávce Zákazníka po jejím dokončení (před potvrzením tlačítkem „Zaplatit“) a je pro Zákazníka cenou konečnou; KH není plátcem DPH.
2. K ceně e-vstupenky mohou být připočteny další náklady rezervačních portálů zprostředkovávajících prodej e-vstupenek, platba prostřednictvím platební karty on-line je poskytována zdarma. Doručování e-vstupenky prostřednictvím e-mailu není zpoplatněno.
3. Platbu celkové ceny je Zákazník povinen uskutečnit po uzavření Smlouvy před doručením e-vstupenky. Úhradu celkové ceny lze provést platební kartou online – v takovém případě probíhá platba přes platební bránu, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány. Kupní cena e-vstupenky je zaplacena okamžikem provedení platby prostřednictvím platební karty.
4. E-vstupenka slouží jako zjednodušený daňový doklad.
VI.
Doručení e-vstupenky
1. E-vstupenka bude Zákazníkovi doručena po zaplacení celkové ceny e-vstupenky.
2. E-vstupenka je doručována výhradně e-mailem na adresu Zákazníka uvedenou ve Smlouvě. KH nenese odpovědnost za platnost či dostupnost Zákazníkem zadané e-mailové adresy.
3. Zákazník si po nákupu e-vstupenek zkontroluje emailovou schránku a doručení potvrzovacího emailu, kde v příloze e-mailu nalezne zakoupenou e-vstupenku. V případě, že Zákazník neobdrží potvrzovací e-mail po zaplacení ceny e-vstupenky do 24 hodin, oznámí tuto skutečnost písemně na emailovou adresu
4. Po doručení e-vstupenky je Zákazník povinen ji zkontrolovat a v případě jakýchkoli vad tuto skutečnost neprodleně oznámit KH.
VII.
Odstoupení od Smlouvy, reklamace vad, zrušení prohlídky
1. Zakoupené e-vstupenky nelze v souladu s § 1837 písm. j) Občanského zákoníku vyměňovat ani vracet zpět, není-li dále výslovně uvedeno jinak.
2. V případě vady zaslané e-vstupenky je Zákazník oprávněn ji reklamovat u KH, nejpozději však do termínu Akce, pro kterou byla e-vstupenka zakoupena. V případě zjištění vady e-vstupenky při kontrole v místě Akce, je Zákazník oprávněn reklamovat e-vstupenku na místě s pořadatelem Akce.
3. Reklamaci vad e-vstupenky Zákazník provede zasláním e-mailu na adresu
4. V případě poškození, zničení, ztráty nebo odcizení e-vstupenky nebude e-vstupenka nahrazována novou a Zákazníkovi nebude poskytnuta náhrada. Jakýkoli dodatečný zásah na e-vstupence ji činí neplatnou.
5. KH může Akce zrušit z bezpečnostních, provozních a technických důvodů. Informaci o zrušení sdělí KH Zákazníkovi písemně zasláním této informace na e-mailovou adresu, na kterou mu byla zaslána e-vstupenka a rovněž ji zveřejní jiným vhodným způsobem v zájmu informování veřejnosti, a to bez zbytečného odkladu po zrušení Akce.
6. Zákazník má v případě zrušení Akce nárok na vrácení zaplaceného vstupného; KH vstupné zašle do 14 dnů ode dne zrušení Akce.
7. KH neodpovídá za nedoručitelnost e-mailu způsobenou technickými důvody, které nezpůsobil, ani za nedoručitelnost způsobenou chybným uvedením e-mailové adresy Zákazníkem.
VIII.
Zákazníkova registrace a ochrana osobních údajů
1. Zákazník nakupuje bez registrace s tím, že pro tento tzv. rychlý prodej stačí poskytnout tyto osobní údaje: jméno, příjmení, telefon a emailovou adresu, a to vždy během jednotlivého nákupu.
2. Během prodeje bez registrace poskytuje Zákazník KH osobní údaje. Zákazník je povinen uvádět všechny požadované údaje správně a pravdivě, za ty jsou KH považovány údaje uvedené v objednávce při nákupu e-vstupenky.
3. Bližší informace ohledně ochrany osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách KH v sekci Ochrana osobních údajů - https://www.kulturnihorka.cz/gdpr.
IX.
Ustanovení společná a závěrečná
1. Zákazník souhlasí s tím, že znění VOP může KH jednostranně měnit či doplňovat. Aktuální znění VOP KH zveřejňuje na webových stránkách KH v sekci Všeobecné obchodní podmínky - www.kulturnihorka.cz/VOP. Nové VOP jsou závazné a účinné ode dne jejich zveřejnění, není-li ve VOP uvedeno pozdější datum. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
2. Tyto VOP jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce.
3. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, případně se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
4. KH nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
5. Pokud vztah související s užitím webového portálu KH pro nákup e-vstupenek nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, řídí se vztah Zákazníka a KH českým právem.
6. V případě, že mezi KH a Zákazníkem, který je spotřebitelem, dojde ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem e-vstupenky, jejž se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail:
7. Tyto VOP nabývají platnosti dne 1. listopadu 2024.